عکس؛ وقتی فودن و ستاره بایرلورکوزن هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی فودن و ستاره بایرلورکوزن هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از ستاره های حال حاضر بایرلورکوزن که در این فصل از رقابت ها در ترکیب تیم ژابی آلونسو عملکرد خوبی داشت و به این تیم کمک کرد تا قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان شود، جرمی فریمپونگ بود.

به گزارش فوتبالی ، جرمی فریمپونگ که یک وینگر راست است و در پست های عقب تر هم می تواند بازی کند، در حال حاضر 23 سال سن دارد. این بازیکن هلندی محصول آکادمی منچسترسیتی است. در حقیقت جرمی فریمپونگ بین سال های 2010 تا 2019 در آکادمی منچستر سیتی حضور داشته است و پس از آن راهی سلتیک شده است. فریمپونگ در نهایت در سال 2021 راهی بایرلورکوزن شده است و حالا هم در تیم ژابی آلونسو به کار خود ادامه می دهد.

فیل فودن از سال 2009 در منچسترسیتی حضور دارد. او ابتدا در آکادمی سیتیزن ها بوده است و سپس به تیم اصلی منچستر سیتی اضافه شده است و هنوز هم در همین تیم و زیر نظر پپ گواردیولا بازی می کند و عملکرد خوبی دارد.

در حقیقت فریمپونگ و فیل فودن هر دو محصول آکادمی منچستر سیتی هستند و در کنار هم رشد کرده اند و حالا دو تا از بازیکنان برتر دنیای فوتبال در پست خودشان به شمار می روند. این قضیه نشان می دهد که آکادمی منچسترسیتی رشد خوبی در سال های اخیر داشته است.

1470