برد پرگل منچسترسیتی با پوکر هالند

برد پرگل منچسترسیتی با پوکر هالند

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در دیدار خانگی برابر ولورهمپتون با حساب چهار بر یک به پیروزی رسید تا همچنان در کورس قهرمانی با آرسنال باشد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و ولورهمپتون از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که سیتی با 79 امتیاز در رده دوم و گرگ ها با چهل و شش امتیاز در رده یازدهم بودند. ساعاتی قبل از این بازی، آرسنال با نتیجه سه بر صفر بورنموث را شکست داده بود و به همین خاطر، پپ گواردیولا می دانست که جای لغرش ندارد.

در نیمه اول، سیتیزن ها شروع طوفانی داشتند و در دقیقه 12، یک ضربه پنالتی به سودشان اعلام شد که ارلینگ هالند آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه در دقیقه 35، هالند یک گل دیگر زد و این پایان کار مهاجم نروژی در نیمه اول نبود، زیرا در دقیقه 45+3 یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا گواردیولا با پیروزی سه بر صفر به رختکن برود و تقریباً خیالش از بابت برد راحت باشد.

در نیمه دوم مهمان با ضربه هوانگ هی چان در دقیقه 53، یکی از گل های خورده را جبران کرد، اما تنها یک دقیقه بعد، هالند جواب این گل را داد. در دقایق پایانی بازی، خولین آلوارز یک گل دیگر هم زد تا سیتی با نتیجه 5-1 به برد برسد.

4416