سرمربی آرسنال اطمینان دارد که منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد

سرمربی آرسنال اطمینان دارد که منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا سرمربی آرسنال با توجه به اینکه آن‌ها با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند، باور دارد که سیتیزن‌ها در چهار بازی باقی مانده خود امتیاز از دست خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، در هفته پیش‌رو وارد سه هفته‌ی پایانی لیگ برتر انگلیس می‌شویم و رقابت برای کسب قهرمانی بین دو تیم آرسنال و منچسترسیتی به اوج خود خواهد رسید. در این هفته آرسنال میزبان بورنموث و منچسترسیتی میزبان ولورهمپتون خواهند بود.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال پیش از بازی با بورنموث در مورد بازی‌های باقی مانده صحبت کرد و اذعان داشت که باور دارد تیم پپ گواردیولا در بازی‌های پایانی امتیاز از دست خواهد داد.

سرمربی اسپانیایی گفت: با تمام وجودم به امتیاز از دست دادن منچسترسیتی امیدوار هستم، همگی می‌دانیم وضعیت دو تیم چگونه است. هرکس دوست دارد در همه‌ی بازی‌ها پیروز شود و ما به این نیاز داریم که حریفمان هم امتیاز از دست بدهد.

در حال حاضر رقابت برای کسب قهرمانی بین دو تیم آرسنال و منچسترسیتی خواهد بود، با وجود اینکه لیورپول نیز روی کاغذ شانس برای قهرمانی دارد اما انتظار نمی‌رود آن‌ها بتوانند به دو تیم آماده‌ی این فصل لیگ برتر انگلیس برسند.

پیش از آغاز هفته‌ی سی‌وششم لیگ برتر انگلیس آرسنال پس از انجام ۳۵ بازی، ۸۰ امتیاز دارد و منچسترسیتی پس از انجام ۳۴ بازی، ۷۹ امتیاز. توپچی‌ها با بورنموث، منچستر یونایتد و اورتون بازی دارند و سیتیزن‌ها با ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهام بازی خواهند داشت.

۱۴۲۸