تیم ژابی آلونسو چند بازی تا فتح سه گانه تاریخی فاصله دارد؟

تیم ژابی آلونسو چند بازی تا فتح سه گانه تاریخی فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرلورکوزن در این فصل با هدایت ژابی آلونسو فوق العاده ظاهر شده است به طوری که مردان سرمربی اسپانیایی موفق شدند فاتح بوندسلیگای آلمان شوند و حالا هم به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا و همچنین قهرمانی در جام حذفی آلمان هستند.

به گزارش فوتبالی ، بایر لورکوزن حالا تنها شش بازی تا به پایان رساندن فصل جاری فاصله دارد. بایر لورکوزن در این فصل حتی یک بار هم طعم باخت را نچشیده است و اگر این شش بازی را هم بدون باخت سپری کند، یک فصل بدون باخت را داشته است.

از این شش بازی باقی مانده برای تیم ژابی آلونسو، سه تای آن در بوندسلیگا است. بایر لورکوزن در بوندسلیگا باید با تیم های اینتراخت فرانکفورت، بوخوم و آگزبورگ روبرو شود. با توجه به این که بایر لورکوزن فاتح بوندسلیگا شده است، این بازی ها جنبه تشریفاتی پیدا کرده اند.

بایر لورکوزن در اصل سه بازی تا فتح سه گانه فاصله دارد و این سه بازی هم بازی های بایرلورکوزن در لیگ اروپا و فینال جام حذفی آلمان است. بایرلورکوزن در لیگ اروپا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی به مصاف رم خواهد رفت. تیم ژابی آلونسو بازی رفت را با نتیجه دو بر صفر برده است. بایرلورکوزن در فینال باید به مصاف مارسی یا آتالانتا برود.

بایرلورکوزن در فینال جام حذفی آلمان هم با کایزرسلاترن روبرو خواهد شد.

1470