ستاره سابق منچسترسیتی که فقط دو پوند در حساب بانکی‌اش دارد!

ستاره سابق منچسترسیتی که فقط دو پوند در حساب بانکی‌اش دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی در  حال حاضر فقط دو پوند در حساب بانکی خود پول دارد و  اعلام ورشکستگی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم گواردیولا در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال دنیا به شمار می رود و به دنبال قهرمانی لیگ و جام حذفی انگلیس قرار دارد. شاید خیلی ها فکر کنند که هر بازیکنی که در تیمی نظیر سیتی بازی کرده باشد، تا آخر عمرش از نظر مالی بیمه می شود اما به نظر می رسد که مثال نقضی در این باره وجود دارد.  برای پیدا کردن این مورد باید به ایکه ایمل بازیکن سابق فوتبال  آلمان اشاره کنیم.

سان گزارش داده است که دروازه بان سابق آلمانی در حال حاضر فقط دو پوند در حساب بانکی خود دارد و با بیمه بیکاری امرار معاش می کند آن هم در حالی که در دوران حضورش در سیتی، دورتموند و اشتوتگارت به یک میلیونر تبدیل شده بود. 

ایمل که حالا 63 ساله است، سه سال در منچسترسیتی حضور داشت و 50 بازی در این تیم انجام داد. او در سال 1997 از فوتبال بازنشسته شد و در سال 2008 اعلام ورشکستگی  کرد. همسر و فرزندانش هم به علت مشکلات مالی از او جدا شده اند. 

ایمل در حال حاضر در پناهگاهی در شهر استادلاندورف زندگی می کند و در مورد شرایط خودش می گوید:" در گذشته، پول دغدغه زندگی من نبود. عادت داشتم که زندگی مرفهی داشته باشم. گاهی هزینه قبض موبایلم ماهی ده هزار یورو می شد. یک بار در کریسمس برای دوست دخترم 25 هزار پوند لباس خریدم.  برای خرید خانه ام یک میلیون پوند پرداختم اما ناگهان یک روز مامور مالیاتی مقابل درب خانه ام آمد و گفت که هشتصد هزار پوند به آنها بدهکار هستم و پول نداشتم که به آنها بپردازم. من در آن زمان به آینده ام فکر نمی کردم و قدرت کنترل مالی خود را نداشتم.  حالا ماهی 972 پوند بیمه بیکاری دریافت می کنم، 491 پوند را برای اجاره خانه می پردازم و ماهی 481 پوند می توانم خرج کنم. گاهی در آخر ماه فقط دو پوند در حسابم باقی می ماند. همه مبلمان خانه را به صورت خیریه و اهدایی دریافت کردم ویک دوست در یک رستوران محلی به من غذای رایگان می دهد.از کمک ها ممنونم اما ای کاش که به این وضع نمی افتادم."

4125