لورکوزن در آستانه برابری با یک رکورد شگفت‌انگیز

لورکوزن در آستانه برابری با یک رکورد شگفت‌انگیز

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن این شانس را دارد تا این هفته با رکوردی شگفت انگیز برابری کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق لیورپول و رئال مادرید در اکتبر 2022 هدایت لورکوزن را به عنوان جانشین جراردو سئوانه به عهده گرفت. در آن زمان، لورکوزن در رتبه یکی مانده به آخر در جدول قرار داشت. مربی اسپانیایی اما در یک سال و نیم اخیر توانسته لورکوزن را به طور کامل متحول کند. 

در حقیقت لورکوزن در این فصل با اقتدار قهرمان بوندسلیگا شده و تا کنون بدون شکست بوده است. لورکوزن حالا این فرصت را دارد تا با رکورد شگفت انگیزی برابری کند که در حال حاضر متعلق به باشگاه بنفیکا است.

بنفیکا توانست بین سالهای 1963 تا 1965 به رکورد 48 بازی متوالی بدون شکست دست پیدا کند که این بهترین رکورد از زمان شروع جام باشگاه های اروپا در سال 1955 به شمار می رود. 

لورکوزن تا کنون 47 بازی متوالی بدون شکست بوده و اگر در مقابل آینتراخت شکست نخورد، با رکورد بنفیکا برابری خواهد کرد. تیم آلونسو در بازی برگشت مقابل رم نیز این فرصت را خواهد داشت تا این رکورد را کلا از بنفیکا بگیرد و آن را متعلق به خود کند. 

عملکرد درخشان آلونسو باعث شد تا باشگاه هایی نظیر لیورپول و بایرن مونیخ به سراغش بروند اما این مربی به آنها پاسخ رد داد و ترجیح داد که در لورکوزن بماند. 

4125