گواردیولا به یک شرط به بارسلونا بازمی‌گردد

گواردیولا به یک شرط به بارسلونا بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اذعان کرد از بازگشت به بارسلونا استقبال می کند، اما نه به عنوان سرمربی.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ بارسلونا به شمار می رود. او توانست همراه با لیونل مسی به 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی لالیگا، 2 قهرمانی کوپا دل ری و 3 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا برسد که شامل 3 گانه فصل 2008-09 نیز می باشد. حالا با وجود خروج ژاوی در پایان فصل از نیوکمپ، اخبار جدیدی راجع به بازگشت احتمالی گواردیولا شنیده می شود. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا نیز فاش کرده که دوست دارد به بارسا بازگردد، اما می خواهد مقام ریاستی داشته باشد و نمی خواهد مربی باشد. او در مستند مربوط به آیتانا بونماتی، برنده توپ طلای زنان در 2023، گفت: "من رایگان به بارسا خواهم آمد و هیچ مسئله اقتصادی دخیل نخواهد بود. اما یک مشکلی وجود خواهد داشت و آن هم این است که به عنوان رئیس به بارسلونا بازخواهم گشت و در اولین فرصت، تو (بونماتی) را به عنوان مدیر ورزشی منصوب خواهم کرد."

بونماتی نیز در جواب گفت: "دوست دارم دستور بدهم و متاسفم که زنان کمی در شغل های مدیریتی هستند. شاید اگر تو تا 80 سالگی مربیگری نکنی، فرصت بیشتری برای ما به وجود آید."

پپ افزود: "نگران نباش. من اصلاً نمی خواهم تا 80 سالگی مربیگری کنم. خواهیم دید که چه کسی، آن یکی را اول استخدام خواهد کرد."

4416