تمجید ژاوی از دیگر تیم کاتالونیایی

تمجید ژاوی از دیگر تیم کاتالونیایی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا درباره بازی با خیرون بسیار هیجان زده است. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 20 به وقت تهران، تیم های خیرونا و بارسلونا از هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. قهرمانی رئال مادرید در لالیگا تقریباً قطعی شده و حالا این دو تیم کاتالونیایی برای جایگاه دوم می جنگند و در حال حاضر، بلوگرانا با 2 اختلاف امتیاز نسبت به همشهری اش در رده دوم است. 

ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "با شور و هیجان خاصی به استقبال بازی می رویم. دیدار تعیین کننده ای برای ماست. خیرونا اعتماد به نفس زیادی دارد و البته وقت آن است که به آن ها تبریک بگوییم، چون تاریخ سازی کرده اند. در این فصل، میشل و بازیکنانش خارق العاده بوده اند. ما امشب به مصاف تیمی در سطح لیگ قهرمانان می رویم. خیرونا به دنبال این است که بالاتر از ما تمام کند. آن ها وینگرهای سطح بالا و یک مهاجم خوب در ترکیب دارند."

ژاوی در ادامه افزود: "در این بازی می خواهیم اشتباهات دیدار رفت را دنبال کنیم. به نظرم می توانستیم در بازی اول موفق تر باشیم، اما خیلی خوب دفاع نکردیم. این یک انتقام فوتبالی است، نه چالش شخصی. ما خیلی خوب آن ها را آنالیز کرده ایم، اما می دانیم که خیرونا هنوز می تواند به ما آسیب بزند."

4416