شماره 10 بعدی بارسلونا کدام بازیکن خواهد بود؟

شماره 10 بعدی بارسلونا کدام بازیکن خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا قصد دارد برای فصل آینده، پیراهن شماره 10 نیمش را به یک بازیکن خاص بدهد تا از نظر اقتصادی برایش سود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، شماره 10 بارسلونا، یکی از خاص‌ترین پیراهن‌ها در دنیای فوتبال است. بزرگانی همچون دیگو آرماندو مارادونا، ریوالدو، خوان رومن ریکلمه، رونالدینیو و البته لیونل مسی آن را به تن کرده‌اند و از همین روی، این پیراهن ارزش خاصی میان هواداران این تیم دارد.

فصل گذشته آنسو فاتی این پیراهن را به تن کرد، اما نتوانست حتی گوشه‌ای از خاطرات بازیکنان قبلی‌ای که این پیراهن را به تن کرده بودند را تکرار کند و عملکرد کاملا ناموفقی با پیراهن شماره 10 بارسلونا داشت. عده‌ای اعتقاد دارند مصدومیت‌های متوالی و بدشانسی به او مجال درخشش نداد اما برخی از کارشناسان و هواداران معتقدند فشار روانی‌ای که شماره 10 روی او گذاشت باعث شد تا دچار افت شود.

با جدایی آنسو فاتی در ابتدای فصل، این پیراهن در بارسلونا خالی ماند. کاتالان‌ها در فصل جاری شماره 10 نداشتند تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص صاحب بعدی این شماره بیشتر شود.

به گزارش نشریه اسپورت، بارسلونا به دلایل تجاری و اقتصادی، نمی‌خواهد این پیراهن را بایگانی کند و قصد دارد برای فصل آینده آن را به یک بازیکن بدهد. لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا یکی از گزینه‌های اصلی برای گرفتن شماره 10 بارسلونا است. کسی که در عین جوانی توانست در ترکیب بارسلونا بدرخشد. گزینه بعدی، برناردو سیلوا است که ممکن است در تابستان امسال منچسترسیتی را به مقصد بارسا ترک کند. همچنین گفته می‌شود ممکن است با بازگشت آنسو فاتی، بار دیگر این شماره به او برسد.

1428