ناکامی منچستریونایتد در جذب ستاره بارسلونا

ناکامی منچستریونایتد در جذب ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که در سال 2022 برای جذب فرنکی دی یونگ ستاره بارسلونا تلاش کرد، اما نتوانست این ستاره هلندی را به الدترافورد بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ به مدت 2 سال در آژاکس آمستردام سرمربی فرنکی دی یونگ بود که با هم به قهرمانی لیگ هلند رسیدند و همچنین یک بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند. بعد از رفتن تن هاگ به منچستریونایتد، این سرمربی هلندی قصد داشت تا شاگرد سابقش را با مبلغ زیاد را به انگلستان بیاورد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. 

به نقل از سایت گل، قرار بود دی یونگ نقش کلیدی در سیستم مالکانه تن هاگ در منچستریونایتد ایفا کند و شاید با حضور دی یونگ، فلسفه تن هاگ بهتر اجرا می شد. در واقع، تن هاگ قصد داشت زوج دی یونگ - کاسمیرو را در خط هافبک داشته باشد و حالا می بینیم که شیاطین سرخ بیشتر به بازی مستقیم روی آورده اند و نتایج خوبی کسب نکرده اند. 

حالا تن هاگ در مصاحبه ای با گری نویل در اسکای اسپورتس گفت: "قرار بود فرنکی دی یونگ و کاسمیرو در خط هافبک بازی کنند. به نظرم این دو با یک دیگر به خوبی ارتباط برقرار می کردند و می توانستند هم دیگر را تکمیل کنند. اگر بخواهم مثل سبک آژاکس بازی کنم، به چنین بازیکنانی نیاز دارم. البته ما همیشه به خواسته هایمان نمی رسیم."

4416