اتلتیکو مادرید به دنبال جذب هافبک 28 ساله یوونتوس

اتلتیکو مادرید به دنبال جذب هافبک 28 ساله یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید برای تقویت خط هافبک خود به دنبال یک گزینه ارزان می‌گردد و آدرین ربیو می‌تواند برای آن‌ها گزینه مناسبی باشد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد آدرین ربیو، هافبک فرانسوی یوونتوس در پایان فصل با باشگاه ایتالیایی به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد منتشر نشده است. روند مذاکرات نشان می‌دهد که این بازیکن در پایان فصل از بیانکونری جدا می‌شود و به صورت آزاد و رایگان به تیم دیگری می‌پیوندد.

این هافبک فرانسوی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تیم‌هایی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای تقویت کمربند خط میانی کنند. آدرین ربیو 28 ساله توانایی حمل توپ بالایی دارد و می‌تواند در کارهای دفاعی نیز به تیمش کمک کند. دیگو سیمئونه به چنین هافبک‌هایی علاقه دارد. مارکوس یورنته، یکی از بازیکنانی است که تقریبا چنین سبکی دارد و یکی از بازیکنان مورد علاقه ال چولو به شمار می‌رود.

اتلتیکو مادرید با محدودیت‌های مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. مدیران این باشگاه برای تقویت تیم خود به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌ها می‌گردند و حالا ربیو که قراردادش به زودی با یوونتوس به پایان می‌رسد، در رادار آن‌ها قرار گرفته است. پیش‌بینی می‌‌شود که سائول در نقل و انتقالات تابستانی امسال از جمع سفیدوقرمزهای مادرید جدا شود. همچنین کوکه با توجه به شرایط سنی‌اش، دیگر نمی‌تواند یک گزینه مطمئن و قابل اتکا برای تمام فصل باشد.

به گزارش نشریه اسپانیایی مرکادو ATM، آدرین ربیو یکی از گزینه‌های جانشینی سائول در تابستان امسال است. آنتوان گریزمان، هم‌وطن ربیو سعی دارد برای انتقال این بازیکن به اتلتیکو مادرید تلاش کند. 

1428