منچستریونایتد به دنبال خرید سنگربان رئال سوسیداد

منچستریونایتد به دنبال خرید سنگربان رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اهداف منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی امسال، خرید الکس رمیرو، سنگربان تیم رئال سوسیداد است.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای مهم اریک تن هاگ در نقل و انتقالات تابستانی سال 2023، خرید آندره اونانا از اینتر بود. سنگربان کامرونی که سابقه همکاری با سرمربی هلندی منچستریونایتد را در آژاکس در کارنامه داشت، پس از گذراندن یک فصل موفق در اینتر و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به منچستریونایتد پیوست تا چالش جدیدی را در انگلیس تجربه کند.

منچستریونایتد برای خرید این بازیکن، با جدایی داوید دخیا، سنگربان باتجربه اسپانیایی خود موافقت کرد که این اتفاق باعث شد انتقادات زیادی از مدیران باشگاه صورت بگیرد. دخیا در حالی با بی‌مهری کادر فنی و مدیران باشگاه جدا شد که فصل گذشته جایزه دستکش طلایی فصل لیگ برتر انگلیس را مال خود کرده بود.

آندره اونانا با امیدهای زیادی به منچستریونایتد پیوست، اما هرگز نتوانست نقش یک گلر مطمئن و شش‌دانگ را در قاب دروازه شیاطین سرخ ایفا کند. او در هفته‌های ابتدایی حضورش اشتباهات زیادی داشت که منجر به از دست دادن امتیازات زیادی شد. هواداران منچستریونایتد حتی او را عامل اصلی حذف از لیگ قهرمانان اروپا می‌دانند. یکی از دلایل اصلی افت کیفیت اونانا نسبت به فصل گذشته، می‌تواند نداشتن یک رقیب باشد.

مدیران منچستریونایتد قصد دارند برای حل این مشکل یک دروازه‌بان در تابستان امسال به خدمت بگیرند. به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، سران باشگاه انگلیسی می‌خواهند در تابستان برای جذب الکس رمیرو، سنگربان 29 ساله رئال سوسیداد تلاش کنند.

1428