مذاکرات مدیران بارسلونا برای خرید ستاره ویارئال آغاز شد

مذاکرات مدیران بارسلونا برای خرید ستاره ویارئال آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اهداف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تقویت کمربند خط میانی است و الکس بائنا، هافبک اسپانیایی ویارئال یکی از گزینه‌های اصلی آن‌ها برای دستیابی به این هدف است.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا امید دارند تا در نقل و انتقالات تابستانی امسال بتوانند خریدهای خوبی انجام دهند. آن‌ها پس از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تصور می‌کنند که سود خوبی از این رقابت‌ها به دست آورده باشند و همین باعث شود تا به قانون 1/1 لالیگا برگردند.

تا چند هفته دیگر تکلیف حساب‌های مالی بارسلونا مشخص خواهد شد و رسما اعلام می‌شود که این باشگاه می‌تواند بازیکنان جدید خود را ثبت کند یا خیر. این در حالی است که خیلی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند سران باشگاه اسپانیایی از شرایط مالی خوب باشگاه خود اطمینان دارند و از حالا به فکر خرید یک یا چند ستاره در تابستان هستند.

هدف اصلی بارسایی‌ها تقویت خط هافبک است. آن‌ها پس از مصدومیت پابلو گاوی و جدایی سرخیو بوسکتس در این پست دچار مشکل شدند. گفته می‌شود که گاوی تا زمستان 2025 قادر به بازگشت به مسابقات نیست و همین مسئله باعث شده تا مدیران در کنار جذب هافبک دفاعی، در اندیشه خرید یک هافبک تهاجمی نیز باشند تا جای خالی گاوی پر شود.

الکس بائنا، یکی از اهداف اصلی این تیم در تابستان امسال است. این هافبک اسپانیایی در این فصل در پیراهن ویارئال خوش درخشید. به نقل از نشریه اسپانیایی سر، بارسلونا همچنان وضعیت بائنا را زیر نظر دارد. ویارئال برای این بازیکن 60 میلیون یورو می‌خواهد.

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا در روزهای گذشته با مدیربرنامه‌های این بازیکن دیدار کرد و شرایط جذب او را جویا شد.

1428