مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید در تیررس منچستریونایتد

مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید در تیررس منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد تصمیم دارد در تابستان پیش رو برای جذب رینیلدو مانداوا، مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند در تابستان امسال تغییر و تحولات زیادی در تیم خود به وجود بیاورند. گروه مدیریتی اینئوس به رهبری سر جیم رتکلیف، وظیفه مدیریت باشگاه منچستریونایتد را در فصل نقل و انتقالات بر عهده دارد. این تاجر بریتانیایی می‌خواهد یک ابرپروژه را برای شیاطین سرخ آغاز کند و آن‌ها را به سال‌های اوج خود برگرداند، به روزهایی که بر فوتبال انگلستان پادشاهی می‌کردند.

رتکلیف برای دستیابی به این هدف ابتدا دست به ایجاد تغییر در بدنه مدیریتی باشگاه منچستریونایتد زد. او با استخدام عمر برادا، مدیر ورزشی سابق منچسترسیتی و همچنین دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکاسل، نشان داد که می‌خواهد تغییرات را از بالا به پایین صورت دهد.

او حالا می‌خواهد در لیست بازیکنان تیم تحولاتی به وجود بیاورد. با جدایی احتمالی رافائل واران، آن‌ها به دنبال یک مدافع جدید خواهند رفت. به گزارش سایت گل، رینیلیدو مانداوا، مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید در رادار منچستریونایتد قرار دارد و مدیران باشگاه تصور می‌کنند که این بازیکن می‌تواند گره مشکلات تیمشان در خط دفاعی باز کند.

هرچند که گفته می‌شود ممکن است باشگاه اتلتیکو مادرید این بازیکن را به منچستریونایتد پیشنهاد داده باشد. سرخپوست‌های شهر مادرید برای تابستان امسال می‌خواهند به سراغ جذب میسون گرینوود بروند؛ بازیکنی که تحت قرارداد منچستریونایتد است و در حال حاضر در ختافه بازی می‌کند.

مدیران اتلتی برای کاهش مبلغ درخواستی منچستریونایتد، احتمالا بازیکنانی را در قرارداد بگنجانند و رینیلدو می‌تواند یکی از همان بازیکنان باشد.

1428