مدافع راست هلندی اینتر همچنان در رادار منچستریونایتد

مدافع راست هلندی اینتر همچنان در رادار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- دنزل دامفریز مدافع و وینگ بک راست هلندی تیم اینتر مدت‌ها است که زیر ذره بین باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است و آن‌ها در اندیشه جذب او هستند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستریونایتد در تابستان به دنبال تقویت پست‌های مختلف ترکیب خود است و آن‌ها برای دفاع راست به دنبال جذب دنزل دامفریز از اینتر هستند. گفته می‌شود دامفریز که قبل‌ها هم به منچستریونایتد لینک شده بود از این انتقال استقبال خواهد کرد.

مدافع هلندی تا تابستان ۲۰۲۵ با افعی‌ها قرارداد دارد و تاکنون خبری مبنی بر تمدید قرارداد او به گوش نرسیده است. بنابراین فروش او در تابستان امسال محتمل بنظر می‌رسد و اینتر به پیشنهادات او گوش خواهد داد.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، دنزل دامفریز از ایده رفتن به لیگ برتر انگلیس و بازی برای منچستریونایتد استقبال خواهد کرد. شیاطین سرخ نیز این مدافع ۲۸ ساله را به عنوان یه گزینه‌ی جدی برای تقویت خط دفاع خود در نظر دارند. در نقل و انتقالات زمستانی امسال اینتر تلاش کرد و پیشنهاد معاوضه دامفریز و فن بیساکا را به شیاطین سرخ ارائه کرد که در آن زمان با مخالفت آن‌ها مواجه شد.

اما حالا با توجه به پایان فصل و آمار بد منچستریونایتد در خط دفاعی آن‌‌ها به شکل جدی به دنبال تغییر و تقویت خط دفاعی خود هستند و اولین خرید و جابه‌جایی آن‌ها می‌تواند در پست دفاع چپ و آمدن دنزل دامفریز باشد.

۱۴۲۸