مدافع راست آمریکایی در پایان فصل به بارسلونا برمی‌گردد

مدافع راست آمریکایی در پایان فصل به بارسلونا برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی بارسلونا که به صورت قرضی در پی‌اس‌وی آیندهوون بازی می‌کند دچار مصدومیت شدید شده و تا مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا بازیکنانی که در حال حاضر به صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند را در پایان فصل به فروش برساند. کادر فنی از عملکرد هیچکدام از بازیکنان قرضی راضی نیست و نمی‌خواهد هیچکدام از آن‌ها را به بلوگرانا برگرداند. از سویی، بارسا در تابستان امسال نیاز مبرم به فروش بازیکنان خود دارد و بازیکنان قرضی تیم در اولویت قرار دارند.

کلمنت لنگله در استون ویلا و آنسو فاتی در برایتون بازی می‌کنند. هیچکدام در این فصل عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشتند تا شانسشان برای بازگشت به بارسلونا کمرنگ‌‌تر شود. سرجینیو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا که از آژاکس به این تیم پیوسته بود، دیگر بازیکن قرضی آن‌ها در فصل جاری بود. او در پی‌اس‌وی آیندهوون نمایش خوبی ارائه کرد و گفته می‌شد باشگاه هلندی حاضر است او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

او به علت مشکلاتی که با کادر فنی بارسلونا داشت، همواره بازگشت به این تیم را رد کرد؛ اما به‌خاطر مصدومیتی که برای او به وجود آمده، شاید مجبور باشد سال آینده به بارسا برگردد چون هیچ تیم دیگری حاضر به خرید او نیست.

به گزارش نشریه ED، آیندهوون پس از مصدومیت طولانی‌مدت دست حاضر نیست قرارداد این بازیکن را دائمی کند و احتمالا او در پایان فصل به بارسلونا باز خواهد گشت. حال باید دید آیا پس از پایان مصدومیت او به کارش در بارسا ادامه خواهد داد یا دوباره راهی تیم دیگری می‌‌شود.

1428