مورد ویژه شروین بزرگ؛ فقط سوپرگل می‌زند! (ویدیو)

مورد ویژه شروین بزرگ؛ فقط سوپرگل می‌زند! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- اولین گل این فصلِ شروین بزرگ برای آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در لحظات پایانی به زیبایی به تور دروازه گلر جوان پرسپولیس رسید تا این مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود و شروین لقب تعویض طلایی را به خود بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 32 ساله آلومینیوم اراک در این فصل 17 بار برای سبزپوشان ایرالکو در لیگ برتر به میدان رفته که در تمامی این دیدارها مجموعا 182 دقیقه به عنوان یار ذخیره توسط مجتبی حسینی به بازی گرفته شده است اما تا دیشب موفق به گلزنی نشده بود. 

یکی از ارکان اصلی صعود آلومینیوم در جام حذفی، گل‌های زیبای شروین بزرگ مهاجم ذخیره و متخصص ثبت گل‌های زیبای سال‌های اخیر فوتبال ایران و این تیم بود که در 42 دقیقه حضور در زمین، پس از 606 روز از آخرین گلش در لیگ برتر، دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. 

گل زیبای شروین بزرگ مقابل پرسپولیس

اولین گل بزرگ در این مسابقه با یک کنترل و چرخش ناگهانی در محوطه جریمه بود که اجازه هیچ واکنشی را به امیررضا رفیعی دروازبان پرسپولیس نداد تا بازی به تساوی دو بر دو برسد. او سابقه زدن گل‌های عجیب و زیبا را در کارنامه خود دارد.

هوادار</a>

 اولین گل او در لیگ برتر 3 فصل پیش با یک شوت ناگهانی از میانه زمین وارد دروازه هوادار و مهرداد بشاگردی سنگربان باتجربه آن تیم شد. نام بزرگ با آن گل بر سر زبان‌ها افتاد و لقب «گل زلاتانی» را به خود گرفت.

گلزنی شروین بزرگ مقابل شهرخودرو

 چند هفته بعد هم با یک قیچی برگردان زیبا در لحظات و ثانیه‌ای پایانی مقابل شهرخودرو گلزنی کرد. بازیکنی که در پایان همان فصل در آستانه پیوستن به قرمزهای پایتخت بود و این پیشنهاد را افتخار خود می‌دانست و از علاقه خود برای پیوستن به پرسپولیس گفته بود اما این انتقال هرگز رخ نداد.

شروین بزرگ نسبت به تعداد بازی‌های خود در جام حذفی آمار بهتری نسبت به دیگر رقابت‌ها دارد. او با احتساب بازی دیشب مقابل پرسپولیس، در 10 بازی در جام حذفی، 13 گل و دو پاس گل در 6 فصل اخیر به نام خود ثبت کرده است. بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مس کرمان، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و اکنون آلومینیوم اراک را در  کارنامه خود دارد. بی‌شک بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای او تاکنون به باشگاه مس کرمان برمی‌گردد که در 71 بازی یرای این تیم (19 بازی لیگ برتر، 46 بازی بازی لیگ یک، 6 بازی جام حذفی) 16 گل زده است.

1229