کامبک دیدنی بایرلورکوزن و صعود به فینال؛ مردان آلونسو نمی‌بازند!

کامبک دیدنی بایرلورکوزن و صعود به فینال؛ مردان آلونسو نمی‌بازند!

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا، بایرلوکوزن و آ اس رم به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و بایرلورکوزن که بازی رفت را با نتیجه دو بر صفر برده بود، موفق شد با نتیجه چهار بر دو راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آ اس رم به دنبال این بود که کامبک بزند و نتیجه بازی رفت را جبران کند. سردار آزمون در این بازی در ترکیب تیم رم حضور داشت و برای تیمش پنالتی هم گرفت. لئاندرو پارادس در دقایق 43 و 66 موفق شد دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه بایرلورکوزن را باز کند و همه چیز را به تساوی بکشاند.

تیم ژابی آلونسو که در آستانه اولین باخت فصل قرار داشت، بار دیگر کامبک زد و با گل های مانچینی ( گل به خودی ) در دقیقه 82 و یوسیپ استانیشیچ در دقیقه پایانی بازی موفق شد بازی را به تساوی دو بر دو بکشاند و از شکست خوردن فرار کند و روند نباختن خود را حفظ کند.

بایرلورکوزن به فینال لیگ اروپا صعود کرد و در فینال باید با آتالانتا روبرو شود. آتالانتا موفق شد مارسی را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد و در مجموع با نتیجه چهار بر یک راهی فینال شود.

1470