تیم ژابی آلونسو رکورددار نباختن در تاریخ فوتبال شد

تیم ژابی آلونسو رکورددار نباختن در تاریخ فوتبال شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرلورکوزن در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا مقابل تیم آ اس رم به تساوی دو بر دو رسید و باز هم شکست نخورد تا یک رکورد تاریخی را در دنیای فوتبال به نام خود ثبت کند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی 49 اُمین بازی پیاپی بود که بایرلورکوزن در آن شکست نمی خورد. حالا شاگردان ژابی آلونسو تاریخ‌سازی کرده اند. این تیم تبدیل به تیمی شده است که طولانی ترین روند نباختن را در تاریخ فوتبال به نام خودش ثبت کرده است.

رکورد قبلی در این زمینه در اختیار تیم بنفیکا بود. بنفیکا توانست بین سال های 1963 تا 1965 به رکورد 48 بازی متوالی بدون شکست دست پیدا کند که این بهترین رکورد از زمان شروع جام باشگاه های اروپا در سال 1955 به شمار می رفت. حالا بایرلورکوزن این رکورد را شکسته است و آن را با 49 بازی متوالی بدون شکست به نام خودش ثبت کرده است.

بایر لورکوزن همچنان این فرصت را دارد که این رکورد را ارتقا بدهد. در حقیقت تیم ژابی آلونسو در این فصل طعم شکست را نچشیده است و می خواهد یک فصل کامل بدون شکست را ثبت کند. ژابی آلونسو به خوبی نبوغ و استعداد خود را در مربیگری به رخ کشیده است و از بایرلوکوزن یک تیم وحشتناک ساخته است که نمی توان شکستش داد.

1470