کنایه درویش به ماجرای مهدی هاشمی نسب؛ با دارو راه به جایی نمی‌بریم!

کنایه درویش به ماجرای مهدی هاشمی نسب؛ با دارو راه به جایی نمی‌بریم!

پایگاه خبری فوتبالی- درست در روزهایی که مسابقات لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است حاشیه‌ها هم بیشتر شده است و آخرین حاشیه هم مربوط به مهدی هاشمی نسب است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته فوتبالی فیلمی منتشر کرد که نشان می‌داد مهدی هاشمی نسب مربی استقلال حین گرم کردن بازیکنان این تیم برای اعلام نتیجه بازی رقیب سنتی یعنی پرسپولیس مقابل نساجی به بازیکنان استقلال از کلماتی عجیب و باور نکردنی استفاده کرد. 

پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، هاشمی نسب مورد حمله هواداران پرسپولیس قرار گرفت و البته پیش هواداران استقلال محبوب‌تر شد. هواداران پرسپولیس، جملات هاشمی نسب را توهین به باشگاه پرسپولیس دانستند و خواستار برخورد با مربی استقلال شدند. این اتفاق باعث شد هاشمی نسب ۲۶ اردیبهشت به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شود تا در رابطه با این موضوع توضیحاتی را به این کمیته ارائه کند.

امروز خبرگزاری تسنیم با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار با سپاهان مصاحبه‌ای را انجام داد که در بخشی از این مصاحبه به این موضوع هم اشاره شد. رضا درویش در این رابطه گفت: «صحبت کردن در این مورد دیگر فایده‌ای ندارد. به قول معروف همه کار کردم که بچه‌ام یک شب بیرون نماند، اما وقتی ماند، چه یک شب چه هزار شب. وقتی این کارها مداوم است، ریشه در جای دیگر دارد. باید ریشه را حل کرد وگرنه با دارو راه به جایی نمی‌بریم.»

حالا باید تا 26 اردیبهشت منتظر بمانیم تا ببینیم که در نهایت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه تصمیمی پس از برگزاری جلسه با مهدی هاشمی نسب می‌گیرد. 

1229