محل برگزاری بازی پیکان و استقلال؛ سازمان لیگ مشخص می‌کند

محل برگزاری بازی پیکان و استقلال؛ سازمان لیگ مشخص می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- هر روز یک گمانه‌زنی جدید درباره محل برگزاری بازی پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ، صورت می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، از مددتها قبل این بحث مطرح بوده که اگر تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود، احتمال درخواست باشگاه استقلال از سازمان لیگ برای تغییر محل بازی‌اش با پیکان وجود دارد چرا که شورای تامین اجازه حضور تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین – میزبان بازی پیکان و استقلال – را نمی‌دهد و طبیعتا آبی‌ها هم دوست ندارند در ورزشگاه خالی از تماشاگر، حساس‌ترین بازی فصلشان را برگزار کنند.

هنوز مشخص نیست که سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای هفته پایانی دارد و تنها چیزی که احتمالش زیاد است، این است که اگر تکلیف قهرمان لیگ که در حال حاضر استقلال است، قبل از هفته پایانی مشخص شود، زمان بازی پیکان و استقلال هم عوض خواهد شد تا این بازی یک روز بعد در ورزشگاه آزادی برگزار شود و استقلال جشن قهرمانی اش را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

در شرایطی که طی روزهای گذشته، اخباری درباره احتمال تغییر محل بازی پیکان و استقلال و برگزاری آن در یکی از شهرستان‌ها مطرح شده بود( موضوعی که سوژه مصاحبه امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم شده و رضا درویش به تسنیم گفته: از الان زمزمه‌اش را شروع کردند برای اینکه بازی آخر رقیب ما که همزمان است را جای دیگر ببرند!) امروز این خبر به گوش رسید که باشگاه پیکان به سازمان لیگ اعلام کرده به جز ورزشگاه پاس، در هیچ ورزشگاه دیگری، از استقلال میزبانی نخواهد کرد اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که علیرغم تمایل پیکان به میزبانی از استقلال در ورزشگاه پاس، خودروسازان در صورتی که سازمان لیگ، ورزشگاه دیگری را به عنوان میزبان این بازی در نظر بگیرد، مشکل خاصی با این ماجرا نخواهند داشت. اتفاقی که در دور رفت هم رخ داد و بازی پیکان و پرسپولیس به جای ورزشگاه پاس، در قزوین و ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد.

در هر حال اگر پیکان و استقلال در ورزشگاهی خارج از تهران با هم روبرو شوند، پول ناشی از بلیت‌فروشی بازیها به حساب باشگاه پیکان واریز خواهد شد. 

اگر پرسپولیس پیش از هفته پایانی قهرمان شود، بازی پیکان و استقلال بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد و اگر تکلیف تعیین قهرمانی به هفته پایانی برسد، پیکان و استقلال در ورزشگاهی خارج از تهران، به مصاف هم می‌روند.

1984