تقابل دوباره بازیکن محبوب ژاوی با بارسلونا

تقابل دوباره بازیکن محبوب ژاوی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد درخشان پپلو در والنسیا از نظر آمار و نمایش از نگاه باشگاه های بزرگ فوتبال اسپانیا دور نمانده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن، عملکرد درخشانی در این فصل داشته است و  به والنسیا کمک کرده تا به حضور در تورنمنت های اروپایی در فصل آینده امیدوار باشد.  والنسیا دوشنبه آینده در مونجوییک به مصاف بارسلونا می رود و بارسا یکی از تیم هایی است که به خرید پپلو می اندیشد.

در حقیقت پپلو در بازی رفت در ماه دسامبر که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، با ژاوی گفتگو کرد.   در آن زمان، شایعات زیادی در مورد تمایل ژاوی و بارسلونا به پپلو ایجاد شد. ژاوی در پایان بازی به این بازیکن به خاطر عملکرد خوبش تبریک گفت:" تبریک به خاطر فصل فوق العاده ای که داشتی." که پپلو از این صحبت ها کاملا شگفت زده شد. 

ژاوی و مدیران بارسلونا به خرید پپلو علاقه زیادی دارند. باشگاه کاتالان، گزارش های مثبتی در مورد این بازیکن گردآوری کرده است. این بازیکن در پست هافبک دفاعی توانسته نمایش درخشانی داشته باشد. بارسلونا مدتهاست که به دنبال جایگزین بوسکتس می گردد و این هافبک 25 ساله می تواند گزینه خوبی باشد. بارسلونا و والنسیا رابطه خوبی دارند و این انتقال می تواند با روند خوبی پیش برود.

4125