عکسی که لامین یامال در کنار مادربزرگ خود منتشر کرد

عکسی که لامین یامال در کنار مادربزرگ خود منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال بازیکن 16 ساله بارسلونا ارتباط خوب و نزدیکی با مادربزرگ خود دارد به طوری که او به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرده است که در آن می بینیم در کنار مادربزرگش نشسته است.

به گزارش فوتبالی ، حرف و حدیث های زیادی درباره لامین یامال وجود دارد و گفته می شود که این بازیکن آینده درخشانی خواهد داشت. در حقیقت این وینگر اسپانیایی که محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا است، در این سن و سال کم توانسته است که در ترکیب اصلی بارسلونا جای بگیرد و درخشان ظاهر شود. عملکرد خوب او موجب شده است تا ژاوی هرناندز به او اعتماد داشته باشد و می بینیم که لامین یامال همواره توسط ژاوی فیکس می شود.

مادربزرگ لامین یامال از کودکی در کنار او بوده است چرا که تصاویری از بچگی های لامین یامال در آکادمی بارسلونا وجود دارد که نشان می دهد مادربزرگش در کنارش است.

پس از رفت لیونل مسی از بارسلونا، آبی و اناری ها یک بازیکن شماره ده مطمئن نداشته اند و حالا حرف و حدیث هایی مطرح شده است که شماره ده بارسلونا قرار است به لامین یامال داده شود و باید دید که چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر.

1470