تلاش دوباره بارسلونا برای جذب ستاره جوان اتلتیک بیلبائو

تلاش دوباره بارسلونا برای جذب ستاره جوان اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا قصد دارد در صورت پایدار شدن وضعیت اقتصادی، برای جذب نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیک بیلبائو اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک وینگر چپ باکیفیت و مناسب برای تیمی در حدواندازه‌های بارسلونا است؛ اما بودجه محدود اقتصادی این اجازه را به مدیران باشگاه نمی‌دهد که سراغ هر بازیکنی بروند.

بازیکنانی همچون رافائل لیائو، خویچا کواراتسخلیا و فدریکو کیه‌زا می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای بارسلونا و آینده این باشگاه باشند، اما چیزی که مشخص است این است که کاتالان‌ها در حال حاضر توانایی خرید چنین بازیکنانی را ندارند؛ مگر این‌که معجزه‌ای در شرایط اقتصادی این باشگاه رخ دهد.

با توجه به این شرایط، مدیران باشگاه می‌دانند باید به سراغ گزینه‌های ارزان‌تر بروند. آن‌ها از ماه‌ها پیش نیکو ویلیامز، ستاره جوان و آینده‌دار اتلتیک بیلبائو را زیر نظر داشتند؛ چرا که قرارداد این بازیکن در تابستان 2024 به اتمام می‌رسید و می‌شد او را به صورت رایگان به خدمت گرفت؛ اما ویلیامز تصمیم گرفت قرارداد خودش را با باشگاه باسکی تمدید کند تا این ستاره جوان به صورت آزاد باشگاه را ترک نکند.

به گزارش رسانه اسپورت، بارسلونا می‌داند که نیکو ویلیامز برای پوشیدن پیراهن بارسلونا هیجان‌زده خواهد شد و با وجود تمدید قرارداد این بازیکن، ارتباط با اطرافیان او از بین نرفته است.
 
قرارداد فعلی نیکو ویلیامز تا سال 2027 است و ارزش فسخ قراردادش 50 میلیون یورو است. زمانی که شرایط اقتصادی باشگاه تنظیم شود، بارسلونا خواهان جذب اوست. او به نسبت سایر گزینه‌ها، قیمت پایین‌تری دارد و با شرایط لالیگا نیز آشنا است.

1428