واکنش ژاوی به کامبک خوردن بارسلونا مقابل ژیرونا

واکنش ژاوی به کامبک خوردن بارسلونا مقابل ژیرونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حالی که در نیمه اول بازی مقابل ژیرونا با نتیجه دو بر یک پیش بود، در نهایت با نتیجه چهار بر دو در این بازی شکست خورد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از باخت تیمش مقابل ژیرونا درباره این بازی گفت:" بر بازی تسلط داشتیم و به دنبال کنترل کردن آن بودیم. پیدا کردن توضیح برای این شکست سخت است. این باخت نشان دهنده خلاصه فصل ما بود چرا که آن جایی که باید گل سوم را می زدیم، این کار را نکردیم و پس از آن گل خوردیم. موقعیت هایی برای گل زدن داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم و سپس فرصت های گلزنی را به حریف کادو دادیم."

ژاوی درباره آینده و فصل بعد گفت:" این فصل را باید به دست فراموشی بسپاریم و از فصل آینده دوباره برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. برای پیشرفت و موفقیت در فصل آینده نیاز به تغییراتی داریم. امیدوارم که بتوانیم 12 امتیاز باقی مانده در این فصل را به دست بیاوریم."

سرمربی بارسلونا درباره اشتباهات تیمش گفت:" سال گذشته اشتباهات بسیار کمتری داشتیم اما در این فصل دو برابر فصل قبل اشتباه کردیم. برخی از این اشتباهات ناشی از سن و سال بازیکنان است. اشتباهاتی که انجام دادیم نابخشودنی بود و همین قضیه موجب باخت ما شد."

1471