هافبک هلندی لیورپول می‌خواهد در جمع قرمزها بماند

هافبک هلندی لیورپول می‌خواهد در جمع قرمزها بماند

پایگاه خبری فوتبالی- رایان گراونبرخ یکی از خریدهای تابستانی لیورپول در ابتدای فصل جاری بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گزارش فوتبالی، هدف اصلی یورگن کلوپ در نقل و انتقالات تابستانی سال 2023 بازسازی خط هافبک قرمزهای بندر مرسی ساید بود. آن‌ها با جدایی جیمز میلنر، جردن هندرسون و فابینیو موافقت کردند و به جای آن‌ها الکسیس مک‌آلیستر، رایان گراونبرخ، دومنیک سوبوسلای و واتارو اندو را به خدمت گرفتند.

این تغییر و تحولات نتیجه مثبتی به بار آوردند و لیورپولی‌ها موفق شدند نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته به دست بیاورند؛ اما باید گفت گراونبرخ کمتر از سایر خریدها تاثیرگذار بود. اندو، سوبوسلای و مک‌آلیستر در مقاطعی از فصل عملکرد درخشانی از خود ارائه دادند اما رایان گراونبرخ هلندی عملکرد نسبتا متوسطی به نمایش گذاشت.

او در تابستان 2023 از بایرن مونیخ به خدمت گرفته شد. او در اف سی هالیوود هم نتوانسته بود در حد انتظار ظاهر شود و امیدوار بود که بتواند در لیورپول و زیر نظر یورگن کلوپ، به روزهای خوب خودش بازگردد؛ اما در نخستین فصل شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت.

برخی خبرگزاری‌ها مدعی شده بودند که مدیران باشگاه انگلیسی از این هافبک هلندی ناامید شده‌اند و می‎‌خواهند در نقل و انتقالات تابستانی او را به فروش برسانند و یک هافبک دیگر را جایگزین او کنند.

اما حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن تمایلی به جدایی از لیورپول ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند. او انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌هایش را به سرمربی جدید تیمش نشان دهد و تبدیل به مهره‌ای کلیدی در ترکیب لیورپول شود. قرارداد این بازیکن با لیورپول تا سال 2028 اعتبار دارد.

1428