پنجمین قهرمانی زنان بارسلونا؛ زنان جور مردان را کشیدند

پنجمین قهرمانی زنان بارسلونا؛ زنان جور مردان را کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته بیست و ششم لیگ فوتبال زنان اسپانیا امشب برگزار شد و بارسلونا با برد مقابل گرانادا قهرمانی خود را قطعی کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست و ششم لیگ فوتبال زنان اسپانیا امشب با چهار مسابقه آغاز شد.

در مهمترین دیدار امشب بارسلونا به مصاف گرانادا رفت و توانست با گل های رولفو(۲)، برنز و هانسن، چهار بر یک این تیم را شکست دهد و با ۷۶ امتیاز قهرمانی خود را قطعی کرد. این پنجمین قهرمانی متوالی تیم فوتبال زنان بارسلونا است تا یک رکورد جالب را این تیم در فوتبال زنان اسپانیا به نام خود ثبت کند. با این قهرمانی، بارسلونا به رکورد ۹ قهرمانی رسید. بارسلونا در این فصل از ۲۶ مسابقه صاحب ۲۵ برد و یک تساوی شده است که در این تعداد مسابقه ۱۱۸ گل هم به ثمر رسانده است. آن ها پنجم خرداد در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا به مصاف لیون می روند.

این برد و قهرمانی تیم فوتبال زنان بارسلونا در حالی امشب اتفاق افتاد که تیم مردان بارسلونا امشب مقابل خیرونا با نتیجه ۴-۲ شکست خوردند و عنوان دومی را هم از دست دادند. در سال های اخیر تیم فوتبال زنان بارسلونا با عملکرد خوب خود جور تیم مردان را هم کشیده است.

در جدول لیگ فوتبال زنان اسپانیا، رئال مادرید هم با ۶۱ امتیاز دوم است و با توجه به فاصله ده امتیازی با تیم سوم جدول، باید مقام دوم این تیم را هم قطعی بدانیم.

۶۰۰۱