شرط و شروط هافبک هلندی آتالانتا برای پیوستن به یوونتوس

شرط و شروط هافبک هلندی آتالانتا برای پیوستن به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- تئون کوپمینرز یکی از اهداف جدی یوونتوس برای نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، مدیران یوونتوس پس از فصل سختی که تیمشان در این فصل پشت سر گذاشت، به فکر برنامه‌ریزی برای فصل آینده افتادند. آن‌ها می‌خواهند یک بار دیگر بیانکونری را به روزهای خوب خود بازگردانند و برای دستیابی به این هدف در حال برنامه‌ریزی هستند.

آن‌ها تصمیم دارند برای فصل آینده یک سرمربی جدید را برای نیمکت تیمشان انتخاب کنند و شنیده‌ها حاکی از این است تیاگو موتا، به عنوان گزینه اصلی بانوی پیر انتخاب شده و از ابتدای فصل آینده سکان هدایت یوونتوس را بر عهده می‌گیرد. موتا در این فصل نتایج درخشانی به همراه بولونیا به دست آورد و توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد.

اما تغییر و تحولات یوونتوس به همینجا ختم نمی‌شود. آن‌ها قصد دارند در لیست بازیکنان خود نیز تحولی به وجود بیاورند. یکی از پست‌هایی که برای خرید در تابستان در اولویت قرار دارد هافبک است. پس از محرومیت طولانی‌مدت پل پوگبا و جدایی احتمالی آدرین ربیو در تابستان پیش رو، یوونتوس باید برای پر کردن جای خالی این بازیکنان به دنبال گزینه‌ای مناسب باشد.

تئون کوپمینرز، هافبک هلندی آتالانتا گزینه اصلی مدیران یوونتوس برای تقویت کمربند خط میانی است. این بازیکن با درخشش در این فصل مورد توجه باشگاه‌های سرشناس اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، مدیربرنامه‌های کوپمینرز اعلام کرده است که هافبک هلندی باید شرایط یوونتوس را بسنجد. او می‌خواهد در ابتدا بداند چه کسی سرمربی فصل آینده یوونتوس خواهد شد. همچنین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برای این بازیکن حائز اهمیت است.

1428