آقای خاص به میادین باز خواهد گشت

آقای خاص به میادین باز خواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، عنوان کرد پس از جدایی اش از رم، در هر جایی که بخواهد به فوتبال بازگردد، کار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در ژانویه سال گذشته میلادی از رم اخراج شد، اما او اکنون تایید کرده که می‌خواهد در تابستان امسال به سر کار بازگردد و احتمال انتخاب یک باشگاه پرتغالی دیگر را رد کرده است، زیرا در سال 2004 کشور خود را برای اولین بار ترک کرده و چلسی را برای مربیگری انتخاب کرد.

مورینیو از زمان شروع کار خود به عنوان سرمربی بنفیکا، هرگز بیش از یک سال بیکار نبوده است، حتی اگر تنها سه سال به عنوان سرمربی هر باشگاهی که در آن منصوب می شود، دوام بیاورد. البته در دوران حضورش در پرتغال، پورتو را به دو عنوان قهرمانی لیگ و همچنین قهرمانی در جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا رساند. مورینیو در هنگام حضور در مسابقات جایزه بزرگ پرتغال در موتو جی پی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به مربیگری در کشورش به خبرنگاران گفت: "هیچ خبری نیست. من باشگاه ندارم، آزاد هستم. اما می خواهم در تابستان کار کنم. هرگز نه نگویید، مخصوصا در فوتبال. فوتبال، زندگی من است و هر جایی که بخواهم می‌توانم مربیگری کنم و هیچ مشکلی برای من وجود ندارد."

با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و نزدیک شدن به پایان فوتبال داخلی برای یک فصل دیگر، مورینیو ممکن است سکان هدایت را در اختیار بگیرد. باید دید او در نهایت روی نیمکت کدام باشگاه می‌نشیند، اما سرمربی سابق چلسی و رئال مادرید احتمالا بار دیگر هم خواهان و طرفداران خود را خواهد داشت.

1369