تمجید آنچلوتی از استعداد ترکیه‌ای رئال مادرید

تمجید آنچلوتی از استعداد ترکیه‌ای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به تمجید از آردا گولر، ستاره ترکیه ای پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در سن سباستین، رئال مادرید موفق شد با تک گل آردا گولر، یک بر صفر از سد رئال سوسیداد عبور کند و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود. 

آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "رئال سوسیداد بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. آن ها خیلی سخت پرس می کردند و یک فوتبال تهاجمی به نمایش گذاشتند. کسب پیروزی در این زمین کار آسانی نبود. من بازیکنان بی نظیری داریم و به همین خاطر، توانستیم با سختی و جنگندگی به پیروزی برسیم. حالا 4 امتیاز تا قطعی شدن قهرمانی در لالیگا فاصله داریم و خیلی نزدیک شده ایم."

"همه در این بازی خوب بودند. آردا گل زد و مطمئن هستم که در اینده، بازیکنی تاثیر گذار و بسیار مهم برای ما خواهد بود و هیچ شکی در این باره ندارم که سال آینده در رئال توپ خواهد زد. او کیفیت فوق العاده ای دارد و استعدادش بسیار خاص است. او به خوبی تمرین کرده، اما بسیار جوان است و کم کم می تواند جایگاهش را در ترکیب به دست بیاورد. او گل های بیشتری نسبت به دقایق بازی اش در اینجا به ثمر رسانده."

"لوکا مودریچ؟ کیفیت او کاهش نیافته و هنوز از نظر فیزیکی بسیار خوب است. او به ما کمک کرد تا از زیر پرس سوسیداد جان سالم به در ببریم."

4416