دبل هری کین پیش از بازی مقابل رئال مادرید

دبل هری کین پیش از بازی مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی آخرین بازی بایرن مونیخ پیش از بازی مقابل رئال مادرید بود. بایرن مونیخ و رئال مادرید سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می روند.

بایرن مونیخ قهرمانی این فصل از بوندسلیگا را از دست داده است و بایرلورکوزن قهرمان شده است. بایرن مونیخ حالا به دنبال حفظ جایگاه دومی خود است.

در این بازی هر دو گل بایرن مونیخ را هری کین به ثمر رساند. به این ترتیب هری کین پیش از بازی با رئال مادرید موفق شد دو گل به ثمر برساند. او این گل ها را در دقیقه 9 و دقیقه 61 ( از روی نقطه پنالتی ) به ثمر رساند. تک گل اینتراخت فرانکفورت را هم هوگو ایکیتیکه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در هر صورت حالا باید دید که بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید چه عملکردی خواهد داشت.

تماشای گل هری کین

1471