گرت بیل در رئال مادرید عملکرد بهتری داشته یا وینیسیوس جونیور؟

گرت بیل در رئال مادرید عملکرد بهتری داشته یا وینیسیوس جونیور؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید در خانه حریف به مصاف رئال سوسیداد رفت و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مادریدی ها تمام شد و تیم کارلو آنچلوتی هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی ، آنچلوتی در این بازی به وینی جونیور استراحت داده بود و او را فیکس نکرده بود. علت این قضیه این بود که رئال مادرید سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آلیانز آرنا با بایرن مونیخ روبرو می شود.

البته وینی جونیور در این بازی در دقیقه 68 وارد زمین شد. آنچلوتی ستاره برزیلی خود را به جای آردا گولر وارد میدان کرد. به این ترتیب وینیسیوس جونیور 258 اُمین بازی خود را در رئال مادرید انجام داد.

گرت بیل هم در سال هایی که در رئال مادرید حضور داشت، 258 بازی برای مادریدی ها انجام داد و حالا وینی جونیور از لحاظ تعداد بازی با گرت بیل برابر شده است.

وینیسیوس در 258 بازی برای رئال مادرید 78 گل زده و 75 پاس گل داده است. این در حالی است که گرت بیل در 258 بازی برای رئال مادرید 106 گل زد و 67 پاس گل داد. در حقیقت گرت بیل نسبت به وینی جونیور گل های بیشتری در رئال مادرید زده است هر چند که تعداد پاس گل هایش کمی از وینیسیوس کمتر است.

1471