بایرن مونیخ، بهترین باشگاه برای امباپه

بایرن مونیخ، بهترین باشگاه برای امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا ستاره انگلیسی بایرن مونیخ معتقد است که کیلیان امباپه، سوپراستار فرانسوی پی اس جی باید به او در آلمان ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، کمتر از 3 ماه تا پایان قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی باقی مانده و این مهاجم تکنیکی و سرعتی قصد تمدید قراردادش را با قهرمان فرانسه ندارد و انتظار می رود که پس از به اتمام رسیدن قراردادش، به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود. 

به نقل از دیلی میل، اما موسیالا درباره مقصد بعدی امباپه گفت: "بهترین مقصد برای امباپه؟ او می تواند به بایرن مونیخ بیاید. اگر قرار باشد به یک بازیکن توصیه ای بکنم، به او خواهم گفت که زمانش را در مونیخ بگذراند. او می تواند باعث پیشرفت تمام تیم های دنیا و آلمانی شود، پس بهتر است او را در تیم خودمان داشته باشیم، تا اینکه در مقابلش بازی کنیم."

موسیالا در ادامه افزود: "امباپه مثل هری کین، یک فصل فوق العاده گذرانده و همین موضوع برای بلینگام نیز صدق می کند. بازیکنان زیادی هستند که در این فصل درخشان ظاهر شدند و دیدن درخشش آن ها بسیار خوب است. امروزه نمی توانید به صورت قطعی و صد در صد بگویید که این بازیکن، شماره یک است و اختلاف زیادی با دیگر رقبایش دارد."

4416