هم‌تیمی های جدید لینگارد، سال گذشته یک سال جوان‌تر شدند!

هم‌تیمی های جدید لینگارد، سال گذشته یک سال جوان‌تر شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - بسیاری از هم تیمی های جدید جسی لینگارد در باشگاه اف سی سئول، سال گذشته با تغییر قانون در کشورشان یک سال جوان تر شدند!

به گزارش فوتبالی، لینگارد که پس از اتمام قراردادش با ناتینگام فارست بدون تیم بود، بعد از تلاش ناموفق برای انتقال به وستهام و الاتفاق در نهایت به اف سی سئول ملحق شد. در حقیقت یک خبرنگار مدعی شده بود که هافبک سابق منچستریونایتد از 27 تیم مختلف پیشنهاد دارد هر چند که در نهایت اف سی سئول از سایر رقبا سبقت گرفت و این بازیکن را به خدمت گرفت. 

گفته می شود که لینگارد با قراردادی دو ساله با اف سی سئول به پردرآمدترین بازیکن لیگ کره جنوبی تبدیل شده است. او هفتمین انگلیسی تاریخ این لیگ به شمار می رود. هر چند که اف سی سئول بازیکنانی از برزیل، المان، سوریه و صربستان را در ترکیبش دارد اما اکثر بازیکنان این تیم اهل کره جنوبی هستند. 

در ماه ژوئن سال 2023، دولت کره جنوبی اعلام کرد که مردم این کشور یک سال جوان تر خواهند شد. در حقیقت بر اساس قانون قبلی ،  دوران بارداری نیز در سن افراد لحاظ می شد و  بچه هایی که تازه متولد می شوند، در کشور کره جنوبی یک ساله محسوب می شدند اما سال گذشته این قانون لغو شد و بدین ترتیب سن همه مردم کره جنوبی یک سال کمتر شد!

البته بازیکنان ملی پوش و بین المللی کره جنوبی سن خود را بر اساس روز تولدشان تعیین می کردند و در واقع سن بازیکنانی نظیر سون هیونگ مین یا جی سونگ پارک واقعی بوده است. 

4125