عکس؛ اولین بازی ستاره سابق منچستریونایتد در لیگ کره جنوبی

عکس؛ اولین بازی ستاره سابق منچستریونایتد در لیگ کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی جسی لینگارد در باشگاه جدیدش اف سی سئول در روز جمعه چندان خوب پیش نرفت.

به گزارش فوتبالی، لینگارد قراردادی دو ساله را با باشگاه کره ای امضا کرد و به یکی از بزرگ ترین خریدهای تاریخ لیگ کره جنوبی تبدیل شد. هافبک سابق منچستریونایتد در ماه های اخیر از زمان جدایی از ناتینگام فارست، بدون تیم بود.  لینگارد پس از بررسی پیشنهادهای مختلف تصمیم گرفت که راهی کره جنوبی شود.

لینگارد روز جمعه اولین بازی خود را در اف سی سئول در لیگ کره جنوبی داشت هر چند که بازیکن سابق تیم ملی انگلیس قطعا نمی تواند از این بازی راضی باشد. بازیکن 31 ساله نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه دو بر صفر جلوی گوانگجو را بگیرد.

در حقیقت این بازیکن که شماره ده را به تن کرده بود، در زمانی وارد زمین شد که تیمش با نتیجه یک بر صفر عقب بود. لینگارد سیزده دقیقه بازی کرد و کارت زرد گرفت و نتوانست مانع از شکست تیمش شود. دلیل کارت زرد او هم یک برخورد بی دلیل و کم اهمیت در کنار خط اوت بود. 

لینگارد به هفتمین بازیکن انگلیسی حاضر در لیگ کره جنوبی تبدیل شده است و با هیجان خودش را برای دوران جدید فوتبالش آماده می کند. وی در مورد اولین بازی خود گفته است:" بسیار هیجان زده هستم. این چالش جدیدی است و آن را پذیرفتم. در این جا هستم و آماده ام تا این فرهنگ را در آغوش بگیرم. این شروعی دوباره برای من است، فصلی جدید در دوران فوتبالم.  می خواهم لذت ببرم و دوباره فوتبال بازی کنم. می خواهم لبخند را به صورت انسان ها اضافه کنم و به مردم کره نشان بدهم که چه کاری از دستم بر می آید. "

4125