انتقال غیرمنتظره ستاره سابق منچستریونایتد به کره جنوبی!

انتقال غیرمنتظره ستاره سابق منچستریونایتد به کره جنوبی!

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد ستاره سابق منچستریونایتد به باشگاه اف سی سئول کره جنوبی لینک شده و به نظر می رسد که با این باشگاه نیز به توافقات شفاهی نیز دست پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، برخی از منابع انگلیسی همچون اسکای اسپورتس، ادعا کرده اند که جسی لینگارد در آستانه عقد قرارداد با اف سی سئول می باشد و می خواهد با این تیم آسیای شرقی، قرارداد دوساله به اضافه بند تمدید یک ساله امضا کند. همچنین اسکای اسپورتس مدعی است که این باشگاه کره‌ای، بهترین گزینه حال حاضر برای جسی لینگارد محسوب می شود. 

لینگارد پس از به اتمام رسیدن قراردادش با باشگاه ناتینگهام فارست در تابستان گذشته، بدون تیم مانده است. او چندین بار به تیم های مختلف لینک شد، اما هیچ وقت نتوانست قراردادی امضا کند. همچنین گفته می شود که الشباب عربستان نیز به این بازیکن 31 ساله علاقه مند است. جسی لینگارد اخیراً ویدئوهایی از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که در حال تمرین انفرادی است و حتی یک ماه نیز با تیم الاتفاق به سرمربیگری استیون جرارد تمرین کرده است، اما اسطوره لیورپول نیز با خرید او مخالف بود. او حتی خودش را نیز به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داد، اما آن ها نیز نپذیرفتند.

4416