بازیکن سابق منچستریونایتد به بارسلونا پیشنهاد شد

بازیکن سابق منچستریونایتد به بارسلونا پیشنهاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا خریدی جدید را در میانه زمین داشته باشد و به گفته اسپورت کاتالونیا، لینگارد توسط وکلایش به باشگاه کاتالان پیشنهاد شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن انگلیسی می تواند پشت مهاجمان بازی کند هر چند که به نظر می رسد که گزینه مطمئنی نیست. این بازیکن بدون تیم است و رایگان بودنش به سود بارسلونا است اما در سالهای اخیر سطح جالبی نداشته است. در واقع جسی در ماه های اخیر به صورت آزمایشی در تمرینات الاتفاق شرکت کرده بود و در حال حاضر نیز هیچ تیمی ندارد. 

جسی لینگارد زمانی به یکی از پدیده های منچستریونایتد تبدیل شده بود اما در سالهای اخیر مسیر فوتبال او کاملا نزولی بوده است.این بازیکن تجربه حضور قرضی در لستر، بیرمنگام، برایتون، دربی کانتی و وستهام را داشته و آخرین تیمش هم ناتینگام فارست بوده است که قراردادش با آنها در تابستان به اتمام رسید. لینگارد در سن 31 سالگی هنوز سالهای زیادی را از فوتبال پیش روی خود دارد اما افت سالهای اخیرش باعث شده تا تلاش هایش برای پیدا کردن مشتری بی نتیجه بماند. اگر لینگارد در زمستان هم نتواند برای خود مشتری پیدا کند، عملا یک سال را بدون تیم سپری خواهد کرد و باید منتظر اتفاقات تابستان پیش رو بماند.

4125