زندگی شاد هافبک سابق منچستریونایتد: از خوردن دنده‌کباب تا آرامش کامل!

زندگی شاد هافبک سابق منچستریونایتد: از خوردن دنده‌کباب تا آرامش کامل!

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد ستاره سابق منچستریونایتد که اخیرا به لیگ کره جنوبی پیوسته، در حال خوردن دنده کباب و با لبخند عکس گرفت تا نشان بدهد که در شرق آسیا دوباره به ارامش رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس در ماه های اخیر و از زمان پایان قراردادش با ناتینگام فارست، بدون تیم بود. در حقیقت این بازیکن با وجود تمرین کردن با بدنساز شخصی و تست دادن در باشگاه هایی نظیر وستهام و الاتفاق نتوانسته بود که مقصد مناسبی برای خودش پیدا کند. لینگارد پیشنهادهایی از لیگ های آمریکا و ترکیه را دریافت کرده بود اما در نهایت به اف سی سئول در لیگ کره جنوبی ملحق شد. در حقیقت این بازیکن از منطقه آرامش خود، فاصله زیادی گرفته اما به نظر می رسد که با آرامش از چالش جدیدش در آسیا استقبال می کند. 

لینگارد خیلی سریع با هم تیمی های جدیدش هماهنگ شده است و و تصاویری که از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، نشان می دهد که کاملا خوشحال است. این هافبک 31 ساله درون و بیرون زمین به ارامش رسیده و امیدوار است که نمایش خوبی در فوتبال کره جنوبی داشته باشد.

لینگارد قراردادی دو ساله را با اف سی سئول امضا کرده و امیدوار است که دوباره به دوران اوج فوتبالش برگردد و درها را به روی بازگشت به فوتبال اروپا به روی خود باز کند. 

4125