27 مشتری برای هافبک سابق منچستریونایتد

27 مشتری برای هافبک سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد هافبک سابق منچستریونایتد در جستجوی مقصدی جدید برای خودش است که گفته می شود که از 27 تیم مختلف پیشنهاد دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لینگارد از زمان جدایی از ناتینگام فارست در تابستان گذشته، بدون تیم بوده است. او در هفده بازی خود در تیم انگلیسی نتوانست گل یا پاس گلی را داشته باشد و دوران ناکامی در ناتینگام داشت. لینگارد  در ماه های اخیر گفتگوهایی با وستهام و الاتفاق داشته اما هنوز مقصد جدیدی برای خود پیدا نکرده است. با وجود آن که این بازیکن با 32 بازی ملی در هشت ماه اخیر بدون تیم بوده، اما تیم های زیادی به دنبال خرید او هستند.

دیلی میل گزارش داده است که لینگارد از 27 باشگاه مختلف از سراسر دنیا پیشنهاد دریافت کرده است که آخرین پیشنهاد او از جانب باشگاه اف سی سئول در کره جنوبی بوده است. گفته می شود که پیشنهاد باشگاه کره ای به لینگارد قراردادی دو ساله بوده است و شاید این بازیکن تصمیم بگیرد که برای ادامه فوتبالش راهی شرق آسیا شود. باید دید که در نهایت لینگارد چه مقصدی برای خودش انتخاب می کند. با توجه به این این بازیکن با تیمی قرارداد ندارد، با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی همچنان باشگاه ها می توانند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

4125