منچستریونایتد در آستانه جذب بازیکن 36 ساله؟

منچستریونایتد در آستانه جذب بازیکن 36 ساله؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد به بازیکنی آزاد و بدون قرارداد اجازه داد تا این هفته در تمریناتشان پیش از بازی مقابل استون ویلا در لیگ برتر انگلیس شرکت کند.

به گزارش فوتبالی،  تیم اریک تن هاگ هیچ خریدی در نقل و انتقالات زمستانی نداشت و بازیکنانی نظیر جیدون سانچو، دونی فن ده بیک، هانیبال مجبری، فاکوندو پلیستری و الوارو فرناندز قرضی جدا شدند. نامهای متفاوتی نظیر جرد بریتویت، ژان کلر تودیبو و رونالد آرائوخو پیرامون یونایتد مطرح شدند اما شیاطین سرخ به علت مقررات سختگیرانه فیرپلی مالی در لیگ انگلیس، نتوانستند خریدی داشته باشند.  تن هاگ به خرید یک مهاجم در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی امیدوار بود تا فشار از روی هویلوند برداشته شود اما به هدفش نرسید. 

یونایتد حالا اما ممکن است که یک دروازه بان را به لیست خود اضافه کند. در حقیقت عملکرد ضعیف اونانا باعث شده بود تا پست دروازه بان یکی از پست های نگران کننده در یونایتد باشد. 

جو لوییز دروازه بان 36 ساله در روزهای اخیر در تمرینات یونایتد شرکت کرده است. این دروازه بان باتجربه در تابستان گذشته از باشگاه آبردین اسکاتلند جدا شد. وی در هفت سال حضور در این تیم، 250 بازی انجام داده بود و در روزهای اخیر در تمرینات شیاطین سرخ شرکت کرده است.  این دروازه بان 36 ساله تجربه حضور در تیم زیر 21 سال انگلیس را هم داشته است و شخصا درخواست حضور در تمرینات یونایتد را داده است.  با توجه به این که لوئیز بازیکن آزاد محسوب می شود، یونایتد مشکلی برای خرید او در میانه فصل ندارد.

4125