توصیه اسطوره منچستریونایتد به مدیران این تیم: اصلاً به سراغ این سرمربی نروید!

توصیه اسطوره منچستریونایتد به مدیران این تیم: اصلاً به سراغ این سرمربی نروید!

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل به مدیران منچستریونایتد توصیه کرد تا گرت ساوت گیت را به عنوان جانشین اریک تن هاگ معرفی نکنند.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ در ماه گذشته نتایج بسیار بدی گرفته و حالا تحت فشار شدید هواداران این تیم و رسانه هاست. با این نتایج، جایگاه او در الدترافورد متزلزل شده و از گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به عنوان محتمل ترین گزینه جانشینی او نام برده می شود. با این وجود، گری نویل، اسطوره این باشگاه مخالف این انتقال است. 

به نقل از سایت گل، تیم های منچستریونایتد و آرسنال روز یک شنبه از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. گری نویل در پادکست stick to footballگفت: "من به این نتیجه رسیدم که انتقال گرت ساوت گیت به منچستریونایتد نمی تواند اتفاق بیافتد. هیچ راهی وجود ندارد که منچستریونایتد تا اواسط ماه جولای برای ساوت گیت صبر کند، وقتی که بازی های پیش فصل آغاز شده. به نظر می رسد مدیران این باشگاه اصلاً نمی دانند که چه کار می کنند. هیچ راهی وجود ندارد که قبل از یک تورنمنت بزرگ، ساوتگیت خروجش از تیم ملی انگلیس را اعلام کرد. او این کار را نخواهد کرد."

4416