واکنش ستاره سابق آرسنال به تقابل حساس این هفته آرسنال و منچستریونایتد

واکنش ستاره سابق آرسنال به تقابل حساس این هفته آرسنال و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا، منچستریونایتد و آرسنال به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اوج خود رسیده است. لیورپول پس از لغزش‌های متعدد از کورس خارج شده و حالا تنها آرسنال و منچسترسیتی باقی مانده‌اند و شانه‌به‌شانه همدیگر پیش می‌روند. هر دو تیم امیدوار هستند تا بالاخره تیم حریف کم بیاورد و بتوانند گوی سبقت را بربایند.

فصل گذشته نیز همین دو تیم در رقابت برای قهرمانی حضور داشتند که آرسنال پس از هفته‌ها صدرنشینی، در هفته‌های آخر افت کرد و منچسترسیتی موفق شد برای سومین سال پیاپی قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. اما این بار به نظر می‌رسد که شرایط متفاوت باشد، چرا که آرتتا مصمم است تا پس از 20 سال توپچی‌ها را به قهرمانی برساند و این بار دیگر خیال کم آوردن ندارد.

آن‌ها این هفته باید در دیداری حساس و حیاتی به مصاف منچستریونایتدی بروند که این هفته‌ها اصلا حال‌ و روز خوشی ندارد. این مسابقه نقش تاثیرگذاری در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر دارد و سیتیزن‌ها نیز نیم‌نگاهی به نتیجه آن خواهند داشت. منچستریونایتد هفته گذشته مقابل کریستال پالاس با نتیجه عجیب چهار بر صفر شکست خورد تا شرایط برای تن هاگ و شاگردانش سخت‌تر هم بشود.

حالا سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال در خصوص این بازی حساس و کلاسیک گفته است: «این مانند یک دربی است، یک دربی واقعی! من به‌عنوان یک بازی بزرگ و کلاسیک آن‌ را می‌شناسم. در حال حاضر منچستریونایتد شرایط خوبی ندارد و شانس برد آرسنال بیشتر است، اما بازی راحتی برای آن‌ها نخواهد بود. منچستر تاریخ بزرگی دارد و باید به آن احترام بگذاریم.» 

1428