نورِ غیر مجاز در آزادی؛ لیزراندازها جولان می‌دهند

نورِ غیر مجاز در آزادی؛ لیزراندازها جولان می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم نارضایتی همگانی از مساله لیزاندازی در ورزشگاه‌ها این مساله تقریبا در همه مسابقات تکرار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، فوتبال ایران مدت‌هاست با معضل استفاده از نور لیزر در ورزشگاه‌ها توسط برخی از هواداران رنج می‌برد. این اتفاق تقریبا در همه شهرها و همه ورزشگاه‌ها می‌افتد.

نکته عجیب این است که همه باشگاه‌ها به این اتفاق اعتراض دارند اما تقریبا هیچ کدام از باشگاه‌ها هیچ کاری برای رفع این مشکل نکرده است و هشدارها و اقدامات تنبیهی فدراسیون فوتبال هم هیچ تاثیری در کم شدن سطح استفاده لیزر د در ورزشگاه‌ها نداشته است.

چیزی که باعث تعجب بیشتر می‌شود این است که این روزها به لطف دوربین‌های باکیفیت عکاسی و فیلمبرداری و تنها از روی تماشای عکس‌ها و تصاویر تلویزیونی می‌شود تماشاگران خاطی را شناسایی کرد. اما باز هم هیچ برخوردی با تماشاگران متخلف صورت نمی‌گیرد.

همین امروز در ورزشگاه آزادی بارها و بارها شاهد استفاده از نور لیزر از سوی برخی هواداران بودیم. اتفاقا عکاس «فوتبالی» هم توانست تصاویر جالب و واضحی از فرد لیزرانداز بگیرد. اما باز هم هیچ امیدی به برخورد با این افراد و کم شدن تخلفات وجود ندارد.

1359