هاشمی‌نسب ناراحت از شعارهای غیرتراکتوری در تبریز!

هاشمی‌نسب ناراحت از شعارهای غیرتراکتوری در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی هاشمی‌نسب دیروز در هنگام ورود استقلال برای گرم کردن هدف اصلی شعارها در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات عجیب بازی دیروز تراکتور و استقلال در تبریز، شعار سکوها علیه مهدی هاشمی‌نسب بود. هنگامی که استقلالی ها برای گرم کردن وارد میدان شدند، سکوهای ورزشگاه یادگار به صورت یکصدا و به طور جمعی علیه این بازیکن قدیمی شعار سر دادند و این در حالی است که هاشمی نسب هیچگاه با تی‌تی‌ها زاویه‌ای نداشته است.

البته مربی استقلال به این شعارها واکنشی نداشت تا حاشیه بیشتری شکل نگیرد ولی در پایان بازی وقتی هاشمی‌نسب در میکسدزون ورزشگاه روبروی خبرنگاران قرار گرفت، واکنشی تند و البته جنجالی به شعارها داشت.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که سکوها علیه وی شعار سر داده‌اند، اظهار داشت که هیچ مشکلی با تراکتوری‌ها ندارد و اگر تراکتوری‌ها این شعارها را داده‌اند به دیده منت قبول می‌کند و مشکلی ندارد ولی اگر تماشاگران منتسب به تیمی خاص باشند، او تا زمانی که نفسی داشته باشد، با آن‌ها کار دارد و که حریفشان است.

مربی استقلال که در جریان مصاحبه کوتاهش، بارها اعلام کرد مشکلی با هواداران تراکتور ندارد، در ادامه وقتی با این سوال مواجه شد که آیا منظور وی پرسپولیس است، این موضوع را رد کرد و در ادامه گفت با اینکه کینه‌ای نیست ولی آدم اهل گذشت هم نیست و نمی‌تواند وقتی یکی به وی چک می‌زند، منتظر سیلی بعدی باشد!

1997