اتفاق عجیب در باشگاه استقلال/ حذف و انتشار پی در پی خبر برکناری خطیر از سوی رسانه‌های رسمی!

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال/ حذف و انتشار پی در پی خبر برکناری خطیر از سوی رسانه‌های رسمی!

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال در تلگرام، اینستاگرام و توییتر دقایقی پیش خبر رسمی برکناری علی خطیر را منتشر کرده و تنها چند دقیقه بعد آن را حذف کردند!

به گزارش فوتبالی، از دیروز اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ داده که سر و صدای زیادی به پا کرده است. ساعتی پس از بازی با تراکتور بود که خبر جنجالی برکناری خطیر در رسانه‌ها منتشر شد و همه را انگشت به دهان گذاشت.

 مهدی افضلی، رییس هیات مدیره استقلال در مصاحبه خود از برکناری خطیر خبر داد و گفت فرشید سمیعی تا اطلاع ثانوی سرپرستی مدیرعاملی را برعهده دارد. این اتفاق ناگهانی درحالی به وقوع پیوست که شخص علی خطیر شب گذشته در گفت‌وگو با "فوتبالی" از این ماجرا اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت سر کارش حضور دارد!

اما تصویر صورتجلسه هیات مدیره استقلال هم شب گذشته در رسانه‌ها منتشر شد که در آن، امضای سه تن از اعضای هیات مدیره (افضلی، سمیعی و حیدرزاده) در پای حکم برکناری خطیر دیده می‌شد و مشخص بود که باید ماجرای اخراج خطیر را جدی تلقی کرد.

در طی شب گذشته و امروز، رسانه رسمی استقلال و هلدینگ خلیج فارس از واکنش رسمی به این موضوع خودداری کردند و هیچ توضیحاتی در خصوص این اتفاق ناگهانی ارائه ندادند. اما هم اکنون اتفاقی صورت گرفته که نشان از به هم ریختگی شدید در باشگاه استقلال دارد و معلوم است که بر سر برکناری مدیرعامل، اختلافات بین وزارت ورزش و هولدینگ خلیج فارس، حسابی بالا گرفته است.

داستان از این قرار است که کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام، اینستاگرام و توییتر دقایقی پیش خبر کوتاهی با تیتر «پایان همکاری باشگاه استقلال با علی خطیر» منتشر کرد که متن آن به شرح زیر بود:

"هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رییس ،فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند. در پایان این جلسه فرشید سمیعی ازسوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شدند. باشگاه استقلال از زحمات اقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.»

اما عمر این خبر چند دقیقه بیشتر طول نکشید و رسانه های رسمی بلافاصله این بیانیه را پاک شدند! در حالی که مخاطبان فکر می‌کردند خطیر 100 درصد به پایان کار خود در استقلال رسیده و حالا باشگاه هم آماده است تا واکنش رسمی ارائه بدهد، این اقدام عجیب علامت سوال‌های بیشتری را در ذهن فوتبالی‌ها ایجاد کرده و هم اکنون معلوم نیست در بدنه استقلال چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد!

هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر توضیحاتی از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه و شرکت پتروشیمی هستند تا نگرانی‌های آن‌ها در خصوص آینده مدیریتی این تیم برطرف شود. نگرانی‌هایی که با توجه به این هرج و مرج عجیب، به اوج خود رسیده است.

پی نوشت: رسانه‌های رسمی استقلال پس از گذشت حدود یک ساعت بار دیگر خبر مذکور را روی صفحات خود قرار دادند. ضمنا کانال رسمی هولدینگ خلیج فارس هم خبر برکناری خطیر را منشتر کرد و بدین ترتیب باید کار علی خطیر در باشگاه استقلال را تمام شده دانست. در پی انتشار خبر دیگری، فرشید سمیعی رسما به عنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب شد.

7474