گفت‌وگوی لب خط بعد از جمله جنجالی؛ اوسمار به رامین چه گفت؟ (عکس)

گفت‌وگوی لب خط بعد از جمله جنجالی؛ اوسمار به رامین چه گفت؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در تقابل روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اتفاق ویژه‌ای رخ داد و در یک صحنه رامین رضاییان در کنار اوسمار ویرا دیده شد! 

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های سپاهان در دو فصل اخیر بوده. او با این که پست اصلی‌اش دفاع راست است اما در فاز گلزنی هم آمار خوبی داشته که همین ارزش او را دوچندان می‌کند. رضاییان که در انتهای این فصل قراردادش با سپاهانی‌ها به اتمام می‌رسد و باید به عنوان بازیکن آزاد درباره مسیر حرفه‌ای خود تصمیم بگیرد ممکن است از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شود و برای بار سوم پیراهن پرسپولیس را برتن کند اما همه این‌ها فعلا در حد گمانه‌زنی است! 

رضاییان چند ماه قبل با پیشنهادهایی از تیم‌های حوزه خلیج فارس روبه‌رو شده بود اما تصمیم گرفت که کماکان در سپاهان بماند و حالا در تابستانِ پیش‌رو یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی خواهد بود؛ اوسمار ویرا که فعلا تکلیف ماندن یا نماندنش در پرسپولیس مشخص نیست و رضا درویش در تمدید قرارداد او دست دست می‌کند چند روز قبل و با حضور در برنامه فوتبال برتر نام رضاییان را به عنوان یکی از برترین‌های لیگ برتر بر زبان آورد و بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند سرمربی برزیلی خواهان جذب مدافع گلزن سپاهان است. 

با این حال همه می‌دانیم که در پرسپولیس بازیکنانی حضور دارند که زیاد رابطه خوبی با رضاییان ندارند و قبل از هرگونه اتفاقی باید این موضوع حل شود. 

روز گذشته و در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان در یک صحنه اوسمار ویرا و رامین رضاییان لب خط کنار هم دیده شدند و این در حالی بود که مرد برزیلی لبخندی را بر زبان خود داشت!

فعلا نمی‌توان درباره آینده این دو نفر صحبت کرد چون نه تکلیف اوسمار در پرسپولیس مشخص است و نه رامین رضاییان تصمیمی برای آینده‌اش گرفته است.

9098