شجاع با لب بخیه خورده، ناراحت از عبارت “برخورد ساده”

شجاع با لب بخیه خورده، ناراحت از عبارت “برخورد ساده”

پایگاه خبری فوتبالی- شجاع خلیل‌زاده معتقد است مهرداد محمدی بابت انجام خطای خشن روی وی باید اخراج می‌شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات جنجالی بازی دیروز تراکتور و استقلال به لحظه برخورد مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده برمی‌گردد؛ جایی که آرنج مهاجم استقلال به صورت کاپیتان تراکتور می‌خورد و باعث شکافته شدن لب این بازیکن می‌شود.

برخوردی که باشگاه تراکتور و خود خلیل‌زاده معتقدند بازیکن استقلال باید بابت انجام آن اخراج می‌شد ولی داور چنین تصمیمی نداشت. شجاع البته در گفت و گوی کوتاه خود در پایان مسابقه اظهار داشت لب وی هشت بخیه خورده و دندانش شکسته و این صحنه اخراج داشت اما تاکید کرد پیام حیدری دوست اوست و گلایه چندانی انجام نداد.

البته خود حیدری و مسعود مرادی که به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور داشتند، در گفت و گوهایی دوستانه که بعد بازی داشتند و با یکدیگر صحبت می کردند معتقد بودند تصمیم داور مسابقه درست بوده و برخی کارشناسان داوری هم تصمیم پیام حیدری در آن صحنه را تایید کردند.

همین موضوع باعث ناراحتی کاپیتان تی‌تی‌ها شده و خلیل زاده پس از انتشار یک استوری مبنی بر نظرات کارشناسان داوری که این برخورد را برخوردی ساده نامیده بودند، در یک استوری دیگر تصویری از لب شکافته شده خود منتشر کرده و از عبارت «یک برخورد ساده» استفاده کرده تا ناراحتی خود را نشان داده باشد.

مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال هم در مورد این صحنه معتقد بود خود شجاع هم می داند مهرداد محمدی بدون توپ و عمدی کسی را نمی‌زند.

1997