راز موفقیت ستاره بایرن مونیخ از نگاه توخل: کاپوچینو!

راز موفقیت ستاره بایرن مونیخ از نگاه توخل: کاپوچینو!

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در این فصل در بایرن مونیخ خوش درخشیده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم انگلیسی در 44 بازی در همه تورنمنت ها 44 گل زده و به بهترین گلزن فوتبال اروپا بالاتر از امباپه با 43 گل در پی اس جی تبدیل شده است.  در حقیقت کین توانسته 36 گل در بوندسلیگا بزند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با هشت گل در کنار امباپه، بهترین گلزن مسابقات است. او بهترین فصل دوران فوتبالش را داشته و رکورد شخصی خودش با 41 گل برای تاتنهام در فصل 18-2017 را شکسته است.

حالا توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ با شوخی در مورد فرمول جادویی کین صحبت کرده است. وی اظهار داشت:" تعداد کاپوچینوهایی که کین در طول روز می نوشد، شگفت انگیز است. خیلی عجیب است. هر بار که به آشپزخانه می روم، او مقابل دستگاه قهوه ساز ایستاده و کاپوچینو می نوشد. البته این خوب است. او سالم است و در فرم خوبی قرار دارد و من هم تصمیم گرفتم که از او تقلید بکنم و کاپوچینو بنوشم!"

کین حالا می خواهد فصل بایرن مونیخ را نجات بدهد. باواریایی ها فعلا فصلی بدون جام را داشته اند و امید آنها به لیگ قهرمانان است. اگر بایرن بتواند رئال مادرید را شکست بدهد، به فینال تمام آلمانی مقابل دورتموند می رسد در غیر این صورت فصل را بدون جام به پایان خواهند برد.

4125