جدیدترین گزینه هدایت بارسلونا: سرمربی مورد علاقه یوونتوس

جدیدترین گزینه هدایت بارسلونا: سرمربی مورد علاقه یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو روز یکشنبه گزارش داد که تیاگو موتا مربی 41 ساله بولونیا به یکی از گزینه های هدایت بارسلونا در فصل آینده تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، موتا بازیکن سابق بارسلونا بوده که زمانی در کنار دکو بازی کرده و بخشی از تیم بارسا در دوره اول لاپورتا بوده است، در این فصل روی نیمکت بولونیا عملکرد درخشانی داشته و این تیم را به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.

موتا به اصلی ترین گزینه هدایت یوونتوس برای جانشینی آلگری تبدیل شده است. این مربی فصل درخشانی در لیگ ایتالیا داشته است و سسک فابرگاس سرمربی کنونی کومو در موردش گفته بود:" او خیلی خوب کار می کند و بازیکنانش پویائی خوبی دارند. مدافع میانی تیمش به حملات اضافه می شود، بال چپ تیمش می تواند در سمت راست بازی کند. اما نمی دانم که ایا برای بارسلونا گزینه مناسبی است یا نه. تصور نمی کنم که بارسلونا بخواهد به سبک بولونیا بازی کند. نمی گویم که گزینه خوبی نیست  چرا که موتا در بولونیا کارهایی را کرده که بارسا در سالهای اخیر انجام نداده است."

بارسلونا به احتمال فراوان هفته آینده برکناری ژاوی را تایید خواهد کرد که در روزهای اخیر گزینه های مختلفی نظیر فلیک، رافا مارکز، توخل و سرجیو کونسیسائو به عنوان جانشینی او مطرح شده اند و حالا موتا جدیدترین نامی است که به میان آمده است.

4125