فصل و احتمالا پرسپولیس برای صادقی تمام شد؛ ستاره‌ای که ندرخشید

فصل و احتمالا پرسپولیس برای صادقی تمام شد؛ ستاره‌ای که ندرخشید

  پایگاه خبری فوتبالی- تصویر مچ پای گچ گرفته سعید صادقی، حکم پایان لیگ 23 را برای او داشت. پایانی که احتمالا، وداعش با پیراهن قرمزِ پرسپولیس را هم به همراه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، سعید صادقی به عنوان یکی از مهمترین سوژه‌های موجود در بازار تابستان منتهی به لیگ 22 راهی پرسپولیس شد. او یک فصل فوق‌العاده را با گل‌گهر سپری کرده بود و تقریبا تیمی در لیگ 22 وجود نداشت که نام او را در فهرست خریدش قرار نداده باشد. صادقی در لیگ 21 چنین آماری را با پیراهن گل‌گهر ثبت کرد: 7 گل و 14 پاس گل به علاوه از دست دادن یک ضربه پنالتی. او در 2 بازی جام حذفی هم 2 پاس گل برای سیرجانی‌ها داده و یک ستاره تمام‌عیار بود.

  درنهایت سعید صادقی، پرسپولیس را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب کرد و در روز بستن قرارداد هم با کت و شلوار و در خوش‌پوش‌ترین حالت ممکن راهی این باشگاه شد و قرارداد 2 ساله‌اش را امضا کرد. ولی درست از همان روز، منحی نزولی او شروع شد و درنهایت به جایی رسید که به دلیل مصدومیت، 3 هفته پایانی فصل را از دست داده و بعید است دیگر در پیراهن قرمز دیده شود.

او برای پرسپولیس 60 بازی در همه رقابتها انجام داد و چنین آماری را ثبت کرد: 9 گل و 4 پاس گل. این درحالیست که آمار او در 64 بازی برای گل‌گهر، 14 گل و 20 پاس گل بود. صادقی 7 گل در 50 بازی لیگ برتری برای پرسپولیس زد و 2 بار نیز در لیگ قهرمانان آسیا، گلزنی کرد. ولی او هیچ شباهتی به مرد همه‌کاره گل‌گهر نداشت.

صادقی در دوران گل‌محمدی، یکی از وینگرهای پرسپولیس بود ولی آمار 6 گل و 4 پاس گل در لیگ بیست و دوم، نشان داد به خوبی در این تیم جا نیفتاده است. این فصل اما قصه بدتر هم شد و آمار او به یک گل رسید؛ گلی که بیشتر از صادقی مدیون اشتباه پورحمیدی بود. صادقی در این فصل، هیچ پاس گلی نداد تا آمار تاثیرگذاری روی یک گل را در 1493 دقیقه ثبت کند.

  تیر خلاص به صادقی، جذب اوستون اورونوف بود. با حضور وینگر درخشان ازبک، صادقی به نیمکت تبعید شد و دیگر خبری از حضور در ترکیب اصلی نبود. 6 دقیقه برابر فولاد، 7 دقیقه برای استقلال، 25 دقیقه جلوی پیکان و گل‌گهر، 13 دقیقه برابر ملوان، نیمکت‌نشینی 90 دقیقه‌ای برابر سپاهان، یک دقیقه بازی برابر نساجی و حضوری 12 دقیقه‌ای برابر هوادار و 9 دقیقه‌ای برابر صنعت نفت، نشان از جایگاهی می‌داد که صادقی از دستش داده است. او در 9 بازی آخر لیگ برتری پرسپولیس کمتر از 100 دقیقه در زمین حضور داشت.

   انتشار تصویر مچ پای گچ گرفته صادقی، حتی اوسمار ویرا را هم به تعجب انداخت. صرفنظر از اینکه چنین مصدومیتی چطور برای این بازیکن رقم خورده و با فاکتور گرفتن از شایعات مطرح شده درباره آن، صادقی با این اتفاق نه‌تنها در استراتژیک‌ترین زمان ممکن، پرسپولیس را از حیث داشتن یک ذخیره استاندارد محروم کرده بلکه شاید این بی‌مبالاتی باعث شود قراردادش تمدید هم نشود. با وجود اینکه نام او در لیست مردانی است که در پایان فصل، قراردادشان تمام می‌شود ولی هنوز تماسی از سوی باشگاه با او گرفته نشده است.

4326